Ez a webhely sütiket használ a funkcióinak biztosítása érdekében. Látogatáselemzés céljából kizárólag anonim adatok kerülnek rögzítésre, marketing céllal nem gyűjtünk adatokat.
Részletek a cookie-k kezeléséről

Gy.I.K.

Termékek

1) Meg lehet tekinteni valahol élőben a termékeket?

Igen. A Pauza üzletében van rá lehetőség, Budapesten, az V.kerületben, a Vitkovics Mihály utca 7. szám alatt. Bármilyen kérdésed van, az alábbi elérhetőségek egyikén megtalálsz minket:

Ha szeretnél értesítőt kapni arról, hogy a Pauza háza táján mik történnek, iratkozz fel hírlevelünkre a honlap alján található hírlevél feliratkozó mezőben.

 

Fizetés

2) Milyen fizetési módot fogadtok el?

Webshopunkon fizethetsz:

  • bankkártyával, az OTP SimplePay szolgáltatásán keresztül. Visa, MasterCard és Maestro bankkártyákat tudunk elfogadni.
  • banki átutalással
  • utánvételes fizetéssel személyes átvétel esetén

 

Szállítás

3) Magyarországon belül hova szállítotok?

Az egész ország területére szállítunk.

4) Milyen szállítási költségekkel kell számolnom országon belül?

A szállítás összege az alábbiak mentén alakul:

  • 40.000 Ft felett az ország egész területén ingyenes a szállítás.
  • 40.000 Ft alatt házhozszállítással 2.500 Ft.
  • 40.000 Ft alatt Foxpost csomagautomatába 1.600 Ft.
  • 40.000 Ft alatt GLS csomagpontra és GLS csomagautomatába 1.400 Ft.,

5) Van lehetőségem személyesen átvenni a terméket?

Igen. Személyesen is átveheted a megrendelt termékeidet az üzletünkben, melynek címe: Budapest, Vitkovics Mihály utca 7.szám alatt, 1052. Személyes átvétel esetében természetesen nem számolunk fel semmilyen díjat.

Személyes átvétel alkalmával, az átvétel helyszínén van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetési módra is.

Amennyiben ezt a lehetőséget preferálod, a szállításánál válaszd a „Személyes átvétel” opciót. A rendszer ilyenkor automatikusan az alábbi három fizetési opciót fogja felajánlani:

  1. utánvételes fizetési mód, vagyis személyesen üzletünkben
  2. bankkártyás fizetéssel online vagy
  3. előreutalásos fizetési móddal online

Válaszd ezek közül a neked jobban megfelelőt. E-mailben értesítünk, amint a rendelésed összekészítettük. Onnantól a megbeszélt időben már bármikor átveheted a megrendelésed.

6) Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?

Pillanatnyilag csomagjainkat a DPD Hungary Kft. szállítja, mely amellett, hogy gyors és biztonságos, az egyetlen olyan szállítási hálózat, mely biztosítja a karbon-semleges szállítást. Legkésőbb 2 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket. E-mailben is értesítünk, ha bármi fontos információt szeretnénk megosztani veled. Csomagod a csomagfutárnak történő feladástól számítva 2-3, de legfeljebb 5 munkanapon belül kerül kézbesítésre.

7) Van lehetőségem nyomon követni a csomagomat?

Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító és egy link, amin valós időben követheted nyomon a csomagod aktuális helyzetét. Ezt a linket és azonosítót minden esetben emailben küldjük el neked a vásárlás visszaigazolásáról szóló levelek részeként.

8) Szállítotok külföldre?

Igen. Jelenleg 26 európai országba tudod házhoz kérni a pauza.hu oldalon leadott rendelésed. 

9) Milyen szállítási költségekkel kell számolnom országon kívülre történő rendelésnél?

Külföldre történő rendelésnél a szállítási módok közül jelenleg házhozszállításra van lehetőséged. A házhozszállítás összege az alábbiak mentén alakul:

  • Csehország, Horvátország, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Szlovénia egységesen 4.000 Ft.
  • Ausztria, Bulgária, Portugália, Ukrajna, Franciaország, Görögország, Írország egységesen 5.000 Ft.
  • Olaszország, Spanyolország, Dánia egységesen 6.000 Ft.
  • Svédország egységesen 7.000 Ft.
  • Hollandia, Litvánia, Luxemburg, Németország és Belgium egységesen 8.000 Ft.
  • Dánia, Észtország, Finnország és Lettország egységesen 9.000 Ft.


Csere és visszavásárlási garancia

10) Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?

Természetesen. 14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával és ez idő alatt cserére is van lehetőséged, ha a terméket eredeti állapotában visszaküldöd címünkre. Ebben az esetben viszont a szállítási költségeid nem áll módunkban átvállalni. Amennyiben így döntenél, kérünk, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk. Ha feladtad a megrendelést, viszont közben mégis úgy döntesz, hogy elállnál a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni, a szállítás díját nem.

A következő lépéseket kövesd:

  1. Küldj nekünk egy e-mailt a hello@pauza.hu címre, hogy egyeztethessünk a teendőkről.
  2. Add fel csomagod a következő címre:

                                  Pauza - Slow Design Kft.
                                  Budapest, Vitkovics Mihály utca 7.
                                  1052

  1. Amint megérkezett a visszaküldött termék eredeti állapotában, az új csomagod feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.

Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérünk írj levelet az hello@pauza.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy a legjobb megoldást megtaláljuk az esetleges problémára.